Vacature vastgoedbeheerder
AG Stadsontwikkeling Leuven is een dochteronderneming van stad Leuven, die het woon- en vastgoedbeleid van Leuven mee uitvoert. Vastgoed is ons werkveld, ontwikkelen en beheren zijn onze kerntaken. We willen een pionier zijn in stadsontwikkeling en streven kwaliteitsvol en betaalbaar wonen na. Met een frisse blik en klantgerichte aanpak kijken we naar onze opdracht.
Maak jij mee ruimte voor Leuven? Wij zijn binnen ons team vastgoedbeheer op zoek naar een vastgoedbeheerder.
Jouw belangrijkste taken
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer van vastgoeddossiers voor de stad Leuven, OCMW Leuven en AG Stadsontwikkeling Leuven. Je zorgt voor het huren, verhuren, verpachten, kopen en verkopen van gronden en panden.
- Je beheert en wijst budgethuurwoningen toe. Je zoekt locaties voor gebruikers en omgekeerd.
- Je maakt overeenkomsten en akten op, bereidt dossiers voor en legt deze voor aan de bestuursorganen van de groep Leuven.
- Je volgt dossiers op die zijn uitbesteed aan makelaars, landmeters, notarissen en andere dienstverleners.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor medecontractanten en gebruikers van de eigendommen van de stad Leuven, OCMW Leuven en AG Stadsontwikkeling Leuven.
- Je beheert samen met de collega's de vastgoedbudgetten en volgt de indexaties op van de lopende huurcontracten.
- Je onderzoekt vastgoeddossiers naar huurrendement en ontwikkelingsperspectieven en doet voorstellen om die maximaal te valoriseren.
- Je levert een belangrijke bijdrage aan de visie van AG Stadsontwikkeling Leuven door je marktinzicht en dossierkennis.
Waar ga je werken?
- Je werkt in de kantoren van AG Stadsonwikkeling Leuven in het gebouw 8Hoog.
- Je kan 2 dagen per week thuiswerken.
Wat mag jij van ons verwachten?
- Vaste job
Je krijgt een vaste contractuele job. Je werkt voltijds.
- Loon
Je verdient tussen € 2.999,68 (0 jaar ervaring) en € 3.433,16 (10 jaar ervaring) bruto per maand als je voltijds werkt. Voor je loonberekening nemen we jouw ervaring bij de overheid volledig over en relevante ervaring in de privésector tot 10 jaar. Vraag een loonsimulatie aan via agsl@leuven.be.
- Vakantie
Je krijgt 35 vakantiedagen per jaar als je voltijds werkt.
- Andere voordelen
Je krijgt een heleboel extra's, zoals maaltijdcheques (€ 8 per gewerkte dag), fietsvergoeding of gratis openbaar vervoer van en naar het werk, ecocheques, fietslease, opleidingen, flexibele werktijden, kortingen bij handelaars …
Welke diploma's en ervaring heb je nodig?
- Je hebt een bachelordiploma of een gelijkwaardig diploma.
- Je voldoet aan een van deze voorwaarden:
- Opleiding in vastgoed
- Minstens 3 jaar professionele ervaring in vastgoed
Welke vaardigheden heb je best?
- Je bent sterk in administratieve dossiers zorgvuldig beheren en opvolgen.
- Je kan zelfstandig werken.
- Je communiceert vlot en helder.
- Kennis van de Leuvense vastgoedmarkt is een pluspunt.
- Je bent nauwkeurig met cijfers.
Daarnaast voldoe je aan de algemene voorwaarden waar iedereen bij aan moet voldoen.
Interesse in deze job?
Je sollicitatie bestaat uit:
- Cv
- Motivatiebrief
- Scan of foto van je diploma’s
Bezorg ons je sollicitatie ten laatste op dinsdag 18 februari 2025.
- Mail: ellen.mandoux@leuven.be
- Post: Ellen Mandoux
AG Stadsontwikkeling Leuven
Btw-nummer: BE 0870.310.526
Professor Van Overstraetenplein 1
3000 Leuven
Bekijk op kaart
Wat gebeurt er na je sollicitatie?
- Je krijgt een bevestiging per mail.
- Geen mail gekregen? Contacteer ons.
We behandelen je persoonsgegevens vertrouwelijk en respecteren je privacy.
Hoe kiezen we de geschikte kandidaat?
Je doorloopt deze stappen. Je moet telkens voor een stap slagen om verder te gaan.
- Screening van de kandidaten
We beoordelen je motivatie en je professionele ervaring. - Preselectie
Als er meer dan 8 geslaagde kandidaten zijn, doen we een preselectie in de week van 23 februari 2025. - Sollicitatiegesprek
We nodigen de meest geschikte kandidaten uit op dinsdag 11 of donderdag 13 maart 2025. - Jobaanbod
We zetten alle kandidaten die slagen voor het sollicitatiegesprek op een lijst. De eerste kandidaat krijgt het jobaanbod.
We selecteren sollicitanten op basis van kwaliteiten en werkmotivatie. We maken geen onderscheid op basis van leeftijd, beperking, geslacht, genderidentiteit- of expressie, seksuele oriëntatie, afkomst, cultuur of levensbeschouwing.