Vacature redder

Leuven is een sportstad. In het zwembad in Kessel-Lo komen dagelijks Leuvenaars, scholen en sportclubs zwemmen. Als redder zorg je ervoor dat bezoekers op een aangename manier gebruik kunnen maken van het zwembad.

  • Diploma: Hoger reddersdiploma en bijscholingsattest (of bewijs dat je ingeschreven bent voor bijscholing)
  • Contract: Tijdelijke job
  • Werkregeling: Deeltijds
  • Organisatie: Stad Leuven
  • Solliciteren: Deze vacature staat altijd open

Jouw belangrijkste taken

  • Je staat in voor de veiligheid van de bezoekers in en rond het zwembad.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de bezoekers. Je helpt hen op een vriendelijke manier verder.
  • Je onderhoudt het zwembad, de kleedruimtes en het sanitair, en maakt ze schoon.
  • Je controleert regelmatig de kwaliteit van het zwemwater. Je onderneemt actie als de waarden niet goed zijn.
  • Je zoekt een gepaste oplossing bij problemen of onregelmatigheden. Bijvoorbeeld bij een dubbele boeking van een ruimte of mensen zich niet aan de regels houden.

Waar ga je werken?

Je werkt in het zwembad van Kessel-Lo.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Tijdelijke job
    Je krijgt een tijdelijke, contractuele job. Je werkt deeltijds, minimaal 50%. Later is er kans op een statutaire job.
  • Loon
    Je verdient minstens € 2.306,11 bruto per maand als je voltijds werkt. Voor de loonberekening nemen we jouw ervaring volledig over.
    Bereken je loon
    (Let op: de bedragen in de loonberekening zijn voor een voltijdse job, terwijl wij een deeltijdse job aanbieden.)
  • Vakantie
    Je krijgt 35 vakantiedagen per jaar als je voltijds werkt.
  • Andere voordelen
    Je krijgt een heleboel extra's, zoals fietsvergoeding en terugbetaling van het openbaar vervoer, eindejaarspremie, vakantiegeld, maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, fietslease, opleidingen …

Welke diploma's en ervaring heb je nodig?

  • Je hebt een hoger reddersdiploma van een Vlaamse Trainersschool. Behaalde je voor 2024 je hoger reddersdiploma, dan heb je ook een bijscholingsattest van 2024 of 2025 nodig.

    Heb je je bijscholingsattest nog niet behaald? Dan kan je ook solliciteren als je je bijscholingsattest behaalt voor je start. Voeg bij je sollicitatie een bewijs van je inschrijving en de datum van de bijscholing.

  • Je legt een uittreksel strafregister model 2 voor (niet ouder dan 3 maanden).

Welke vaardigheden heb je best?

  • Je vindt het fijn om klanten te helpen en bent klantvriendelijk.
  • Je bent aandachtig en gaat zorgvuldig te werk.
  • Je neemt je verantwoordelijkheid en handelt proactief zodat problemen vermeden worden.
  • Je respecteert de gemaakte afspraken en zorgt dat de bezoekers zich aan de regels houden.
  • Je bent heel flexibel, zowel in taken als werkuren.

Daarnaast voldoe je aan de algemene voorwaarden waar iedereen bij ons aan moet voldoen.

Interesse?

Solliciteer online.

Wat je moet weten voor je start

  • Je sollicitatie bestaat uit:
    • Een vraag over je motivatie
      Je kan geen motivatiebrief toevoegen. Zo kunnen we kandidaten zo goed mogelijk vergelijken.
    • Je cv
  • Je kan je sollicitatie niet opslaan en later afwerken. Werk ze daarom in 1 keer af, binnen de 60 minuten.
  • Je voegt een scan of foto toe van je reddersdiploma en indien nodig ook van je bijscholingsattest of bewijs dat je bent ingeschreven voor een bijscholing.
  • Heb je een beperking waardoor je niet kan meedoen met de selectie? Dan kan je een aanpassing vragen.
  • Je krijgt meteen een bevestiging per mail. Geen mail gekregen? Contacteer ons

Solliciteer nu

Toch liever op papier solliciteren?
Vraag het papieren sollicitatieformulier aan:

Stadskantoor

Dienst personeel - werving en selectie

Stadskantoor
Professor Van Overstraetenplein 1
3000 Leuven
Bekijk op kaart

Hoe kiezen we de geschikte kandidaat?

In elke job gaan we voor de best mogelijke match. Zowel voor jou als voor ons. Je doorloopt deze stappen.

  1. Sollicitatiegesprek
    We nodigen je uit voor een sollicitatiegesprek.
  2. Jobaanbod
    Ben je geslaagd voor het sollicitatiegesprek? Dan krijg je een jobaanbod.

We selecteren sollicitanten op basis van kwaliteiten en werkmotivatie. We maken geen onderscheid op basis van leeftijd, beperking, geslacht, genderidentiteit- of expressie, seksuele oriëntatie, afkomst, cultuur of levensbeschouwing.

Heb je nog vragen?

Vragen over de jobinhoud

Denja Van Roy
Regiomanager
Tel. 016 27 24 54
E-mail: denja.vanroy@leuven.be

Andere vragen over deze vacature

Stadskantoor

Dienst personeel - werving en selectie

Stadskantoor
Professor Van Overstraetenplein 1
3000 Leuven
Bekijk op kaart

Ontvang wekelijks nieuwe vacatures in je mailbox.
Iets fout of onduidelijk op deze pagina? Meld het ons.