Vacature administratief medewerker
Meer dan 1.300 medewerkers zetten zich elke dag in om de ambities van stad Leuven of OCMW Leuven waar te maken. Administratieve talenten spelen daarbij een belangrijke rol. Je zorgt voor ondersteuning, structuur en efficiënte processen. Zo verlopen taken vlot en werken collega’s goed samen.
Jouw belangrijkste taken
- Je volgt administratieve en organisatorische dossiers en projecten nauwkeurig op.
- Je verzamelt en verwerkt informatie, en houdt die up-to-date.
- Je zorgt dat de administratie binnen je dienst vlot verloopt.
- Je helpt Leuvenaars en collega’s aan het loket, via telefoon en e-mail.
- Je levert correct, volledig en foutloos werk af.
Waar ga je werken?
Dat hangt af van de job. We hebben verschillende werkplekken in de stad.
Wat mag jij van ons verwachten?
- Vaste job
Je krijgt een vaste job: een contract van onbepaalde duur of vaste benoeming. Je werkt voltijds. - Loon
Je verdient minstens € 2.396,43 bruto per maand als je voltijds werkt. Voor je loonberekening nemen we jouw ervaring bij de overheid volledig over en relevante ervaring in de privésector tot 10 jaar.
Bereken je loon - Vakantie
Je krijgt 35 vakantiedagen per jaar als je voltijds werkt. - Andere voordelen
Je krijgt een heleboel extra's, zoals fietsvergoeding en terugbetaling van het openbaar vervoer, eindejaarspremie, vakantiegeld, maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, fietslease, opleidingen …
Welke diploma’s en ervaring heb je nodig?
Je hebt een diploma of getuigschrift secundair onderwijs. Een gelijkwaardig diploma uit het buitenland kan ook.
Welke vaardigheden heb je best?
- Je werkt goed samen met collega’s en neemt graag initiatief.
- Je communiceert duidelijk, correct en klantgericht, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je kan goed plannen en organiseren. Zo behoud je overzicht en structuur in je werk.
- Je bent bereid om bij te leren en mee te groeien met veranderingen.
- Je werkt vlot met computerprogramma’s en leert graag nieuwe programma’s kennen.
Daarnaast voldoe je aan de algemene voorwaarden waar iedereen bij ons aan moet voldoen.
Interesse in deze job?
Solliciteer online, ten laatste op woensdag 30 april 2025.
Wat je moet weten voor je start
- Je sollicitatie bestaat uit:
- Vragen over je kennis en motivatie
Voeg geen motivatiebrief als bijlage toe: We werken niet met een motivatiebrief, maar stellen vaste vragen. Zo kunnen we kandidaten beter vergelijken. - Je cv
- Foto of scan van je diploma of getuigschrift secundair onderwijs
- Vragen over je kennis en motivatie
- Werk je sollicitatie binnen 1 uur af. Opslaan en later terugkeren kan niet.
- Heb je een beperking waardoor je niet kan meedoen met de selectie? Dan kan je een aanpassing vragen.
- Je krijgt meteen een bevestiging per mail. Geen mail gekregen? Contacteer ons
Hoe kiezen we de geschikte kandidaat?
In elke job gaan we voor de best mogelijke match. Zowel voor jou als voor ons. Je doorloopt deze stappen. Je moet telkens voor een stap slagen om verder te gaan.
- Preselectieproef
Je krijgt 2 proeven op de computer in de week van 19 mei 2025. - Sollicitatiegesprek met opdracht
Voor het gesprek bereid je schriftelijk een opdracht voor. Die licht je mondeling toe voor een jury op 4, 10, 11, 12 of 19 juni 2025. - Jobaanbod of wervingsreserve
We zoeken de beste match tussen alle kandidaten die slagen voor het sollicitatiegesprek. De meest geschikte kandidaat krijgt de job. We motiveren die keuze.
We selecteren sollicitanten op basis van kwaliteiten en werkmotivatie. We maken geen onderscheid op basis van leeftijd, beperking, geslacht, genderidentiteit- of expressie, seksuele oriëntatie, afkomst, cultuur of levensbeschouwing.
Heb je een vraag?
Vermeld in je mail 'Vacature administratief medewerker'.
Dienst personeel - werving en selectie
Stadskantoor
Professor Van Overstraetenplein 1
3000 Leuven
Bekijk op kaart